الکامپ نت

این وبلاگ در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب در آمد از اینترنت فعالیت می کند

الکامپ نت

این وبلاگ در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب در آمد از اینترنت فعالیت می کند

الکامپ نت

سلام دوستان عزیز:
ما در این وبلاگ به آموزشهای در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب درآمد از اینترنت فعالیت می کنیم، کمپانی الکامپ نت در این زمینه ها تخصص فوق العاده دارد. از شما خواهشمندیم این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید.
با تشکر.

یکی از امکانات تلگرام قابلیت بلاک کردن دیگران می باشد و این در صورتی هست که شخص مزاحت ایجاد میکند به همین دلیل هست تلگرام به امنیت و حریم خصوصی کاربران خود بسیار اهمیت می دهد و این امکانات به آن اضافه کرده در برخی موارد پیش می آید که توسط اشخاص بلاک شده ایم و می خواهیم به هر نحوی شده به او پیام بدهیم در این مواقع تلگرام به ما اجازه چنین کاری نمی دهد در ادامه می خواهیم روشی بیان کنیم که بتوانیم از بلاگ تلگرام خارج شویم با همراه شوید.

 

چطور بفهمیم که بلاک شده‌ایم؟

اگر چند تا نشانه دیدید، باید به این‌که بلاک شده‌اید ایمان بیاورید! حالا این نشانه‌ها چه چیزهایی هستند؟

 

  • حذف شدن تصویر پروفایل فرد مورد نظر
  • تبدیل وضعیت آنلاین فرد مورد نظر به: last seen a long time ago
  • هر چقدر برای فرد پیام بفرستید خوانده نمی‌شود. (فقط یک تیک کنار پیام زده می‌شود.)

 

ریپورت تلگرام

 

اگر متوجه ۳ تا علامت بالا با هم شدید، یعنی از طرف آن شخص بلاک شده‌اید.

 

چگونه مخاطبی را در تلگرام بلاک کنیم؟

اما چطور قادر به استفاده از قابلیت بلاک تلگرام خواهیم بود؟ به بین دیگر چطور می‌توانید مخاطبی را در تلگرام بلاک کنیم؟ انجام این کار به سادگی هر چه تمام تر امکانپذیر است. بدین منظور کافیست مراحل زیر را طی کنید:

 

 

نحوه بلاک کردن تلگرام

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به پنجره چت مخاطب مورد نظر بروید.
  • نام وی را از بخش فوقانی صفحه لمس کنید تا اطلاعات اکانت او نمایان شود.
  • آیکون سه نقطه گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Block User را انتخاب نمایید.
  • در پنجره پاپ‌آپ نمایان شده گزینه Ok را انتخاب کنید.

به همین سادگی قادر به استفاده از بلاک تلگرام خواهید بود و می‌توانید هر یک از مخاطبین تلگرام را بلاک نمایید.

 

چگونه از بلاک تلگرام خارج شویم؟

اما فرض کنید مخاطبی شما را بلاک کرده و حالا شما می‌خواهید از لیست بلاک وی خارج شوید. آیا روشی برای انجام این کار وجود دارد؟ مطمئنا بهترین روش آن است که خود کاربر شما را از لیست بلاک تلگرام خود خارج کند، اما اگر وی این کار را انجام ندهد باید به دنبال روش های دور زدن بلاک تلگرام باشید! چند روش ساده برای انجام این کار وجود دارد که در ادامه شرح داده می‌شوند.

 

  • روش اول حذف اکانت و ساختن یک اکانت جدید: در این روش شما باید برای دور زدن بلاک تلگرام ابتدا اکانت خود را حذف و سپس یک اکانت جدید بسازید. بدین صورت قادر به ارسال پیام مجدد برای کاربر مورد نظرتان خواهید بود. فراموش نکنید که کاربر مورد نظر می‌تواند خیلی راحت دوباره اکانت جدید شما را هم بلاک کند. نقطه ضعفی که این روش دارد مربوط به از دست رفتن اطلاعات و آرشیو گفتگوها و غیره اکانت می‌شود.

 

فروش 8 رقمی از اینستاگرام

 

  • روش دوم انتقال اطلاعات اکانت به شماره جدید: در این روش باید ابتدا اطلاعات اکانت تلگرام خود را به یک شماره جدید انتقال دهید. بعد از انتقال اطلاعات، اکانت خود را حذف کنید. حال مجدد برای شماره خود یک اکانت بسازید و بار دیگر اطلاعات اکانت را به شماره خود باز گردانید. حالا می‌توانید به مخاطب مورد نظرتان پیام بدهید. مزیت این روش آن است که دیگر اطلاعات اکانت شما نظیر آرشیو چت ها و غیره از بین نمی‌روند.

 

حذف حساب کاربری تلگرام

 

نکاتی برای خارج شدن از بلاک در تلگرام

1. توجه داشته باشید که بعد از ساخت حساب کاربردی در صفحه تلگرام فرد مورد نظر شما پیامی مبنی بر اینکه شما دوباره به تلگرام پیوسته اید ارسال می شود بنابراین بهتر است هر چه سریع تر پیام خود را ارسال کنید زیرا ممکن است فردی که شما را بلاک کرده است با مشاهده این پیام شما را دوباره بلاک کند.


2. امکان حذف و ساخت اکانت در تلگرام با یک شماره محدود است و شما فقط چند بار قادر خواهید بود که نسبت به حذف و ساخت حساب کاربری خود اقدام نمایید زیرا در صورت تکرار این روش تلگرام شماره شما را مسدود می کند و دیگر قادر نخواهید بود با شماره تلفن تان اکانتی را در تلگرام بسازید.

 

معرفی ربات رفع بلاک تلگرام

همانطور که در توضیحات بالا هم گفتیم تنها روش دور زدن بلاک تلگرام دیلیت اکانت است و رباتی برای رفع بلاک تلگرام وجود ندارد. اما برای ریپورت تلگرام می توانید به کمک ربات رفع ریپورت از ریپورت تلگرام خارج شوید.

 

معرفی نرم افزار دور زدن بلاک در تلگرام

در انتها باید این نکته را ذکر کنیم که ربات رفع بلاک تلگرام و یا نرم افزار دور زدن بلاک در تلگرام تنها یک اسم جعلی برای جذب مخاطب است که افراد سودجو ادعا می کنند که به کمک روش های دیگر می توانند شما را از بلاک خارج کنند. اما هیچ کدام از این راه ها تایید شده و واقعی نیست و تنها به قصد سو استفاده و دسترسی به اکانت شما تبلیغ می شوند.

 

کانال تلگرام الکامپ نت

 

پیج اینستاگرام الکامپ نت

 



 

آموزشهای مرتبط

 

حذف حساب کاربری تلگرام    حذف حساب کاربری تلگرام در چند دقیقه

 

report    آموزش صفر تا صد رفع ریپورت تلگرام

 

 

ساخت کانال و آپلود ویدیو در یوتیوب    آموزش جامع ساخت کانال یوتیوب و نحوه آپلود ویدیو روی یوتیوب

 

 

چنل ارت   ساخت سریع چنل آرت برای کانال یوتیوب و اضافه کردن آیکن شبکه های اجتماعی به چنل آرت

 

تولید محتوا و سئو   تولید محتوا چیست؟ | فرآیند تولید محتوای با کیفیت

 



 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی