الکامپ نت

این وبلاگ در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب در آمد از اینترنت فعالیت می کند

الکامپ نت

این وبلاگ در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب در آمد از اینترنت فعالیت می کند

الکامپ نت

سلام دوستان عزیز:
ما در این وبلاگ به آموزشهای در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب درآمد از اینترنت فعالیت می کنیم، کمپانی الکامپ نت در این زمینه ها تخصص فوق العاده دارد. از شما خواهشمندیم این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید.
با تشکر.

سکرت چت

 

یکی دیگر از قابلیت های تلگرام چت خصوصی یا همان سکرت چت می باشد که تلگرام به امنیت کاربران خود توجه می کند که در واقع حریم خصوصی کاربران بسیار مهم می باشد اگر این قابلیت را فعال کنیم پیام های ما رمزگذاری می شود یعنی با کسی که چت مخفی می کنیم در دستگاه او قابل مشاهده می باشد و کسی نمی تواند ما را پیگیری نماید و پیام قابلیت فوروارد کردن ندارد و روی سرور ابری برنامه تلگرام ذخیره نمی شود فقط این پیام بین دو دستگاه قابل مشاهده است تلگرام چنین دعا می کند که چت مخفی قابل ردیابی نیست فقط اطلاعات بین دو دستگاه رد و بدل می شوند و پیام ها قابل بازیابی نیستند حتی پلیس فتا و FBI نمی تواند آنها را بخواند با خیال راحت متن، تصویر و ویدئو بفرستد اگر قابلیت تایمر آنرا تنظیم کنید بعد از مدت کوتاهی پیام ها، عکس ها و ویدئو ها پاک می شوند در ضمن این کار به صورت دستی نیز امکان پذیر است پیشنهاد ما به شما این است از این قابلیت استفاده کنید که چت خصوصی امنی با دوستانتان داشته باشید ما در ادمه به این آموزش خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

 

 

                          

 

تلگرام درباره امنیت سکرت چت چه می‌گوید؟

این اپلیکیشن در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده‌است که امنیت چت مخفی تلگرام، بالاتر از حد معمول است و برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند محرمانگی چت‌های خود را افزایش دهند. تمام پیام‌های Secret chat از شیوه رمزنگاری End-to-End استفاده می‌کنند. این شیوه رمزگذاری به این روش عمل می‌کند که فقط به شما و شخص گیرنده اجازه خواندن پیام‌ها را می‌دهد و هیچ شخص سومی نمی‌تواند در آن نفوذ کند؛ حتی خود تلگرام.
در بخش چت مخفی، نمی‌توان پیام‌ها را فوروارد کرد و هنگامی که یکی از طرفین، پیامی را حذف می‌کند، این پیام برای طرف مقابل هم حذف می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم چت مخفی تلگرام، این است که می‌توانید برای چت‌های خود زمان تعیین کنید تا بعد از پایان این زمان، تمام پیام‌ها به صورت خودکار پاک شوند.
تمام چت‌های secret chat، فقط روی دستگاه شخص وجود دارند نه روی فضای ابری تلگرام، این یعنی حتی خود فرد هم نمی‌تواند از طریق دستگاه‌های دیگر به چت مخفی خود دست پیدا کند. پس تا زمانی که دستگاه شما در امان است، چت شما هم امن است.

 

ویژگی های سکرت چت تلگرام چیست؟


پس از آن که تعریف جامع و دقیقی را در رابطه با سکرت چت تلگرام ارائه دادیم، حال نوبت به این میرسد که بدانیم در واقع با انجام یک چت مخفی در تلگرام به چه اهدافی دست پیدا خواهیم نمود و این قابلیت تلگرام چه امکانات ویژه ای برای ما در نظر گرفته است؟ همانطور که اشاره شد با سکرت چت ، می توانیم از این نکته اطمینان حاصل کنیم که پیام های ما تنها در مقصد قابل بازگشایی خواهند بود و در بین راه این پیام ها رمزگشایی نخواهند شد. همچنین از دیگر قابلیت های سکرت چت این است که می توان برای پیام ها یک زمان مرگ تعیین نمود که پس از طی این زمان، پیام های ارسال شده و یا دریافت شده به طور خود به خود از بین خواهند رفت و دیگر قابل به بازیابی آن ها نخواهید بود. تعدادی از قابلیت های سکرت چت تلگرام در زیر لیست شده اند که می توانید از آن بهره مند گردید:

 

  • رمزنگاری دوطرفه پیام ها با یک پروتکل رمزنگاری قدرتمند و غیرقابل هک
  • تعیین زمان از بین رفتن پیام
  • عدم امکان فروارد پیام ها به چت های دیگر
  • اگر در سکرت چت پیامی را حذف کنید، خود بخود در طرف دیگر گفتگو نیز پیام شما حذف خواهد شد.
  • ارسال پیام در محیط سکرت چت در صورت گرفتن اسکرین شات از صفحه چت
  • امکان بستن سکرت چت در یک طرف و بسته شدن آن در طرف دیگر
  • امکان پاک کردن هیستوری سکرت چت در یک طرف و پاک شدن هیستوری در طرف دیگر

 

نحوه ایجاد گفتگوی مخفی یا سکرت چت در تلگرام

ایجاد گفتگوی مخفی یا سکرت چت در تلگرام ابتدا گزینه New Secret Chat موجود در منوی اصلی برنامه تلگرام استفاده می‌کنیم. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

 

1. برنامه تلگرام را اجرا کنید.

2. آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید.
3. گزینه New Secret Chat را انتخاب کنید.

 

سکرت چت جدید


4. کاربر مورد نظرتان را از لیست مخاطبین انتخاب نمایید.

 

فروش 8 رقمی از اینستاگرام

 

انتخاب کاربر مورد نظر


5. به این صورت پنجره سکرت چت تلگرام ایجاد می‌شود. باید منتظر بمانید تا کاربر مورد نظرتان هم آنلاین شود و بتوانید در سکرت چت تلگرام با یکدیگر گفتگو داشته باشید.

 

پنجره سکرت چت تلگرام

 

بنر الکامپ نت

تنظیم تایمر حذف خودکار گفتگو

اگر میخواهید گفتگوی شما در مدت زمانی که خودتان مشخص میکنید پاک شود به قسمت پروفایل فرد متقابل در صفحه سکرت چت بروید برای انجام این کار مانند مراحل زیر پیش بروید:

 

1. ابتدا وارد صفحه سکرت شوید و روی اسم فرد مقابل کلیک کنید.

2. سپس در این قسمت روی گزینه “set self-destruct timer” کلیک کنید.

 

تایمر حذف خودکار

 

3. به دلخواه زمان خود را برای پاک شدن این سکرت انتخاب کنید.

 

انتخاب زمان دلخواه پاک شدن سکرت چت

 

زمان ها از یک ثانیه شروع میشوند و اخرین مهلت هم یک هفته میباشد.

 

غیرفعال کردن سکرت چت

برای غیر فعال کردن سکرت چت تنها کافی است در صفحه چت مخفی ایجاد شده از طریق آیکون شبیه به سه نقطه در گوشه بالا سمت راست صفحه، روی گزینه Delete Chat را لمس کنید. با انجام این عمل یک پیام با مضمون Secret chat cancelled برای طرف مقابل ارسال می گردد و وی دیگر به برقراری ارتباط مخفی با شما نخواهد بود و کلیه پیام ها از بین خواهد رفت. برای ایجاد دوباره یک چت مخفی باید دوباره و از آغاز یک سکرت چت جدید آغاز کنید و به روشی که در ابتدا گفته شد این عمل را انجام دهید.

 

غیر فعال کردن سکرت چت

 

جمع بندی

در مقاله امروز سعی کردیم به صورت کامل در مورد نحوه شروع چت مخفی و کاملا امن در تلگرام صحبت کنیم و همانطور که به خصوصیات قسمت سکرت چت اشاره شد نمیتوان در این قسمت اسکرین شات و یا از خود صفحه ویدیو ضبط کرد. تمامی این سختگیری ها برای شروع یک مکالمه بدون واهمه انتشار و بروز محتوا های رد وبدل شده در آن مکالمه میباشد.

دوستان گرامی سوالی یا پرسشی دارید یا پیشنهاد و انتقادی دارید می تواتنید در قسمت نظرات در یایین همین صفحه بنویسید ما در اسرع وقت پاسخگو هستیم در ضمن این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید که از این آموزش رایگان استفاده کنند smileysmileysmiley

 

کانال تلگرام الکامپ نت

 

پیج اینستاگرام الکامپ نت

 



 

آموزشهای مرتبط

 

تایید دو مرحله ای تلگرام    فعالسازی تایید دو مرحله ای تلگرام برای جلوگیری از هک شدن

 

استوری اینستاگرام    چگونه یک استوری حرفه ای در اینستاگرام بسازیم که بیشترین بازدید کننده بگیرد؟

 

report    آموزش صفر تا صد رفع ریپورت تلگرام

 

رفع بلاک تلگرام    آموزش رفع بلاک تلگرام بدون از دست دادن اطلاعات

 



 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی