الکامپ نت

این وبلاگ در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب در آمد از اینترنت فعالیت می کند

الکامپ نت

این وبلاگ در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب در آمد از اینترنت فعالیت می کند

الکامپ نت

سلام دوستان عزیز:
ما در این وبلاگ به آموزشهای در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب درآمد از اینترنت فعالیت می کنیم، کمپانی الکامپ نت در این زمینه ها تخصص فوق العاده دارد. از شما خواهشمندیم این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید.
با تشکر.

واترمارک

 

Free Video Watermark Maker نرم افزاری کم حجم و قدرتمند از کمپانی SoftOrbits برای اضافه کردن واترمارک به ویدیوها میباشد. واترمارک ها هنگامی که به یک عکس یا ویدیو اضافه می شوند، نشان دهنده این هستند که آن فیلم توسط شما ایجاد شده است و متعلق به شما است.

این نرم افزار یک ابزار ساده جهت اضافه کردن کپی رایت به ویدیوها برای ایجاد حق مالکیت در ویدیو میباشد. به این ترتیب میتوانید یک متن، یک عکس، یا یک لوگو را به عنوان واترمارک روی فیلم قرار بدهید.

اگر شما هم جزو افرادی می باشید که در زمینه تولید فیلم های اختصاصی فعالیت دارید و می خواهید بر روی فیلم های خود برچسب وب سایت یا لوگوی خود را قرار بدهید در این آموزش همراه ما باشید.

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار wonderfox video watermark:

  • محیط بسیار ساده و آسانی دارد و از دراگ اند دراپ هم پشتیبانی میکند.
  • میتوانید همزمان فایلهایتان را تغییر فرمت هم بدهید.
  • چندین فیلم را همزمان میتوانید واترمارک کنید

 

قرار دادن متن روی ویدیو

در ابتدای کار محیط نرم افزار را ببینیم بیشتر با آن آشنا بشویم که ما با این سه گزینه یعنی add text ، add image و add shape کار داریم.

 

محیط نرم افزار

 

به دو صورت می توان ویدیو را وارد vonderfox کرد میتوانیم ویدیو را بکشیم و توی محیط نرم افزار انداخت و دیگری با استفاده از add video آن را وارد نرم افزار کرد.

بعد از اینکه ویدیو را وارد نرم افزار واندرفاکس کردیم روی گزینه add text کلیک می کنیم متن را وارد می کنیم فونت، اندازه و رنگ را تغیر میدهیم.

 

متن و فونت

 

فروش 8 رقمی از اینستاگرام

 

بعد از اعمال پارامترهای بالا نوبت به واترمارک متن است که به چند بخش تقسیم می شود قسمت opacity میزان شدت روشنایی متن، قسمت rotate جهت چرخش متن و از کادر alignment جهت متن در صفحه نمایش را مشخص کرد.

با فعال کردن تیک گزینه enable scrolling متن ما در داخل کادری قرار می گیرد که به صورت چرخشی هنگام پخش فیلم حرکت می کند با استفاده از مشخصه های موجود در این قسمت می توانید عرض ، افقی یا عمودی بودن و سرعت نمایش را مشخص کنید.

 

تنظیمات واترمارک

 

در پایان پس از اعمال نمودن تنظمیات خود بر روی گزینه Add کلیک کنید تا متن موردنظر به فیلم ما اضافه شود. یک نکته در اینجا یادآوری میکنیم شاید شما بخواد از زمان مشخصی از ویدیو متن خود قرار بدهید برای این کار بعد از اینکه add را زدیم شروع می کنیم به پخش کردن ویدیو حال از هر جایی از فیلم خواستید این متن به نمایش درآید دکمه add key را انتخاب می کنیم و از جایی به یعد می خواهیم این نوشته متوقف شود دکمه delete را بزنید به همین سادگی.

 

قرار دادن لوگو روی ویدیو

در این حالت برای قرار دادن واترمارک یا تصویر add image را انتخاب می کنیم کادری شبیه شکل زیر باز می شود سپس browse را کلیک می کنیم همانطور که می بینیم تعدادی از اشکال به صورت پیش فرض در داخل برنامه موجود می باشد که می توان به ویدیو اضافه کرد. شاید اشکال پیش فرض دلخواه ما نباشند برای این کار load watermark می زنیم و واترمارک را به ویدیو اضافه می کنیم تنظیمات این بخش هم به مانند قسمت اضافه کردن متن می باشد.

 

قراردادن لوگو روی ویدیو

 

اشکال پیش فرض

 

قرار دادن اشکال هندسی روی ویدیو

گزینه بعدی رسم اشکال هندسی است که برای ایجاد کردن آن روی گزینه add shape کلیک می کنیم در تصویر مشخص شده می توانیم یکی از اشکال را به ویدیو اضافه کنیم برای حذف، بالا و پایین کردن المانهای ویدیو می توان از قسمت سمت راست که مشخص شده استفاده کرد.

 

رسم اشکال هندسی

 

در پایان پس از اعمال تنظیمات مختلف برای خروجی گرفتن از ویدیو روی دکمه run کلیک می کنیم و در صفحه جدیدی که باز می شود از قسمت To New Folder محلی را برای ذخیره فایل خروجی مشخص کرده و از قسمت Output Format هم فرمت خروجی خود را مشخص کنید که معمولا از mp4 استفاده می شود.

 

رندر ویدیو

 

یک نکته را توجه داشته باشید بهتر است بقیه گزینه ها را دست نزنید و به صورت پیش فرض بماند و در آخر run را می زنیم و کار تمام است به همین سادگی.

یکی دیگر از ابزارهایی که ویدیوهای کانال یوتیوب را جذاب می کند ساخت لوگو موشن است، لوگو موشن باید نشان دهنده برند و ماهیت کسب و کار یک شرکت باشد یعنی که یک فرد با دیدن لوگو موشن به هدف و وظیفه یک شرکت پی ببرد و بفهمد که شرکت دقیقا چکاری انجام میدهد.

کاربردهای لوگو موشن برای معرفی برندینگ و ایجاد اعتماد در مخاطبین و مشتریان است و کاربردهای بیشماری دارد شما هم لوگوی متحرک در ویدیوهای خود استفاده کنید.

 

جمع بندی

برای قرار دادن واترمارک و متن روی ویدیوهای کانال یوتیوب یه سری مراحل نیاز است که توضیح دادیم این کارها باعث می شود که ویدیو را انحصاری کرده مال خودتان قلمداد کنید و بیننده می فهمد این ویدیو اورزینال مال کی هست و اعتماد بالا می رود نرم افزار واندر فاکس محیط ساده و بدون پیچیدگی دارد توصیه می کنم از آن استفاده کنید.

دوستان عزیز ما از شما می خواهیم این وبلاگ و کانال تلگرام الکامپ نت را به دیگران معرفی کنید تا آنها هم بتوانند از این آموزش رایگان استفاده کنند و خودتان هم عضو شوید ببینم چکار می کنید. اگر سوال و پرسشی دارید در انتهای این بخش در قسمت نظرات بپرسید ما پاسخگو خواهیم بود و همچنین لینک این مطلب را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام منتشر کنید که این آموزش فراگیر شود این باعث خوشحالی ماست تا در آینده بتوانیم آموزشهای حرفه ای تر برای شما قرار دهیم.

در ضمن ما جمعه های هر هفته ساعت 11 شب مقالات جدید خواهیم داشت حتما مطالعه کنیدwinkwinkwink

موفق باشیدsmileysmileysmiley

 

کانال تلگرام الکامپ نت

 

پیج اینستاگرام الکامپ نت

 



 

مطالب مرتبط

 

ساخت کانال و آپلود ویدیو در یوتیوب    آموزش جامع ساخت کانال یوتیوب و نحوه آپلود ویدیو روی یوتیوب

 

لوگو موشن ویدیو یوتیوب   آموزش ساخت لوگو موشن حرفه ای برای ویدیو یوتیوب + فتوشاپ

 

افکت اینستاگرام  چگونه یک استوری حرفه ای در اینستاگرام بسازیم که بیشترین بازدید کننده بگیرد؟

 

مخفی کردن شماره تلفن    آموزش مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام و ناشناس ماندن

 



 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی