الکامپ نت

این وبلاگ در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب در آمد از اینترنت فعالیت می کند

الکامپ نت

این وبلاگ در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب در آمد از اینترنت فعالیت می کند

الکامپ نت

سلام دوستان عزیز:
ما در این وبلاگ به آموزشهای در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب درآمد از اینترنت فعالیت می کنیم، کمپانی الکامپ نت در این زمینه ها تخصص فوق العاده دارد. از شما خواهشمندیم این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید.
با تشکر.

 

یوتیوب به شما اجازه می‌دهد تا لوگوی مربوط به کانال، شرکت یا سازمان خود را به صورت واترمارک در ویدئوهای یوتیوب خود اضافه کنید.

معمولا عکس و لوگو از شماست که روی ویدیو قرار می گیرد از جمله کاربرد های که دارد نشان دادن برند شما و این فرصت و امکان برای بیننده شما را به وجود می آورد اگر خواست روی آن کلیک کنید و عضو کانال شما شود.

برای اینکه به شما نشان بدهم چطوری به راحتی روی ویدیوهایتان واترمارک قرار بدهید با ما همراه باشید.

 

چرا تعداد سابسکرایبرهای یوتیوب مهم می باشد ؟

از آنجایی که هوش مصنوعی امروزه نمی تواند دقیقا کیفیت محتواهای تولید شده را اندازه گیری کند و در واقع کیفیت کلی کانال ها قابل اندازه گیری نیست ، عامل تعداد سابسکرایبر به مهترین فاکتور برای یوتیوب تبدیل می شود به این صورت که کانال هایی که تعداد سابسکرایبرهای بیشتری دارند شانس بیشتری هم برای افزایش درآمد دارند.

افزایش سابسکرایبرهای یوتیوب علاوه بر اینکه باعث می شود ویدیوهای تولید شده شما بازدید بیشتری دریافت کنند باعث می شود که در سرچ های مختلف کاربران در اولویت های بالاتری نسبت به کانال های رقبا قرار بگیرند. با بررسی الگوریتم استفاده شده گوگل برای یوتیوب متوجه خواهید شد که با در نظر گرفتن پیشرفت هوش مصنوعی هنوز هم مقایسه تعداد سابسکرایبرها در مقایسه با محتوای تولیدی کاربران کار بسیار راحت تری خواهد بود.

 

گذاشتن لوگو روی ویدیوهای یوتیوب با قابلیت سابسکرایب

می خواهیم با استفاده از امکانات خود یوتیوب واترمارک را در قسمت سمت راست ویدیو قرار بدهیم و هرکس آن را دید بتواند روی آن کلیک کند و عضو کانال ما شود به این ترتیب تعداد سابسکرایب های ما افزایش پیدا کند.

در ابتدا وارد کانال خود می شویم سپس روی سفارشی سازی کانال کلیک می کنیم بعد به سربرگ نمانامسازی می رویم مشخصات عکس بایستی به صورت 150*150 باشد و فرمت آن هم PNG، ‏GIF (پویانمایی نباشد)، BMP، یا JPEG باشد و اندازه آن از 1M کمتر نباشد.

در نهایت بارگذاری را انتخاب می کنیم جلوی ما سه گزینه وجود دارد گزینه اول واترمارک آخر ویدیو بیاید گزینه دوم واترمارک زمان شروع و گزینه سوم واترمارک آخر ویدیو بیاید ما گزینه سوم را انتخاب می کنیم که واترمارک ما در کل ویدیو بیاید و این فرصت را به بیننده می دهد که سابسکرایب کند و روی انتشار کلیک می کنیم کار تمام است.

 

واترمارک در کل ویدیو

 

واترمارک با قابلیت سابسکرایب

 

ساخت لوگو با استفاده از سایت kanva

برای اینکه در یوتیوب دوچار کپی رایت نشویم بااستفاد از سایت کنوا خودمان این لوگو را می سازیم روش کار به این صورت است ابتدا وارد سایت کنوا می شویم (آدرس سایت کنوا https://www.canva.com) یادتان باشد حتما در این سایت ثبت نام کنید تا بتواند از امکانات آن به صورت کامل استفاده کنیم.

برای این کار create desiggn را می زنیم و اندازه آن را روی 400*400 پیکسل قرار می دهیم و روی دکمه بنفش رنگ create new design کلیک می کنیم.

 

تعیین اندازه لوگو

 

کادر مربعی سمت راست را انتخاب می کنیم سپس به background رفته و رنگ قرمز انتخاب می کنیم مثل لوگوی خود یوتیوب که قرمز رنگ است و elements را کلیک می کنیم و از آن مثلث را انتخاب می کنیم و رنگ مثلث سفید انتخاب می کنیم سپس آن را می چرخانیم مانند علامت play حالا پایین لوگو متن سابسکرایب را تایپ می کنیم برای این کار text را انتخاب می کنیم و add a heading را می کشیم روی لوگوی مان و متن subscribe را می نویسیم و تا جایی ممکن آن را بزرگ می کنیم چون وقتی آن را روی کانال یوتیوب بارگذاری می کنیم ممکن است خوب معلوم نباشد پس به این نکته نیز توجه داشته باشید.

 

فروش 8 رقمی از اینستاگرام

 

https://s16.picofile.com/file/8423750326/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A_%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88_%D8%A8%D8%A7_%D9%83%D9%86%D9%88%D8%A7.jpg

 

طراحی ما به پایان رسید حالا بایستی این لوگو را دانلود کنیم برای این کار گزینه download در بالای سایت سمت راست می زنیم زیر منوی آن باز می شود میتوان فرمت لوگو سابسکرایب سایز، ترنس پرنت و فشرده سازی را به دلخواه خود تنظیم کرد و دکمه بنفش رنگ download را می زنیم لوگو ذخیره می شود.

 

دانلود لوگو سابسکرایب

 

خوب شما موفق شدید هم لوگو را با استفاده از سایت کنوا طراحی کنید و هم آن را روی ویدیو کانال یوتیوب بارگذاری کنید، معلومه شما انسان پر تلاشی هستی برای هدف هایت می جنگی که تا اینجا پیش اومدی بهت تبریک می گویم.

یکی از مباحث دیگر که به نظرم برای شما فوق العاده می باشد قرار دادن واترمارک و متن روی ویدیو کانال یوتیوب است که به نوبه خود کاربردی می باشید لوگوی که العان ساختیم روی تمام ویدیو های یوتیوب قرار می گیرد و قابلیت سابسکرایب دارد فرق واترمارک با لوگوی سابسکرایب این هست شاید ما ویدیوی داشته باشیم مثلا بگذاریم توی آپارات بفهمند که این ویدیو مال برند ماست از واترمارک و متن استفاده می کنیم و از مزایای آن جذب مخاطبان است توصیه می کنیم از واترمارک هم استفاده کتید.

 

جمع بندی

گذاشتن لوگو روی ویدیو های کانال یوتیوب با قابلیت سابسکرایب بدین صورت است یک لوگو به صورت بند انگشتی روی ویدیوهای یوتیوب قرار میگیرد و چند تا مزیت دارد اول اینکه سابسکرایب ها بالا می روند دوم هم اینکه ویدیو متعلق به برند شما هست کاملا قابل فهم است.

روند کار هم دیدیم که به چه صورت بود ابتدا از سایت کنوا  لوگوی مان را می سازیم سپس وارد کانال یوتیوب خود می شویم به سربرگ نمانامسازی میرویم و از آنجا لوگو سابسکرایب طراحی شده را بارگذاری می کنیم و به این نکته توجه داشته باشید حتما این لوگو در سرتاسر ویدیو قرار بگیرد.

دوستان عزیز ما از شما می خواهیم این وبلاگ و کانال تلگرام الکامپ نت را به دیگران معرفی کنید تا آنها هم بتوانند از این آموزش رایگان استفاده کنند و خودتان هم عضو شوید ببینم چکار می کنید. اگر سوال و پرسشی دارید در انتهای این بخش در قسمت نظرات بپرسید ما پاسخگو خواهیم بود و همچنین لینک این مطلب را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام منتشر کنید که این آموزش فراگیر شود این باعث خوشحالی ماست تا در آینده بتوانیم آموزشهای حرفه ای تر برای شما قرار دهیم.

در ضمن ما جمعه های هر هفته ساعت 11 شب مقالات جدید خواهیم داشت حتما مطالعه کنیدwinkwinkwink

موفق باشیدsmileysmileysmiley

 

کانال تلگرام الکامپ نت

 

پیج اینستاگرام الکامپ نت

 




 

مطالب مرتبط

 

استوری اینستاگرام  معرفی بهترین افکت ها و فیلترها در استوری اینستاگرام | الکامپ نت

 

قرار دادن واترمارک روی ویدیو   چگونه واترمارک و متن روی ویدیوهای کانال یوتیوب قرار بدهیم؟

 

دکمه سابسکرایب   ساخت سریع دکمه سابسکرایب برای کانال یوتیوب در کوتاهترین زمان ممکن

 

poll    آموزش کامل نظرسنجی استوری اینستاگرام (Polls) برای جذب فالور بیشتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی