الکامپ نت

این وبلاگ در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب در آمد از اینترنت فعالیت می کند

الکامپ نت

این وبلاگ در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب در آمد از اینترنت فعالیت می کند

الکامپ نت

سلام دوستان عزیز:
ما در این وبلاگ به آموزشهای در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب درآمد از اینترنت فعالیت می کنیم، کمپانی الکامپ نت در این زمینه ها تخصص فوق العاده دارد. از شما خواهشمندیم این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید.
با تشکر.

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

با آموزش ساخت آدرس url اختصاصی در یوتوب با شما همراه هستیم، کانال های یوتیوب معمولا آدرس مشخصی ندارند و طرفداران کانال ها نمی توانند آدرس ها یپیشفرض را بیاد بسپارند و برای بازدید های بعدی از آن استفاده کنند. در این آموزش ما روشی را برای ایجاد یک Custom URL یا آدرس سفارشی به شما یاد می دهیم تا بتوانید برای صفحه ی کانال خود یک آدرس منحصربفرد داشته باشید و دسترسی به کانال خود را راحت تر کنید، پس در این مقاله ی آموزشی همراه ما باشید.

به این آدرس توجه کنید: https://www.youtube.com/user/MotorTrend. این آدرس اختصاصی سایت MotorTrend در یوتیوب است؛ کاملا واضح و خوانا و بدون هیچ چیز اضافه‌ای.

آیا شما هم میخواهید مثل آنچه در بالا میبینید، یک آدرس شخصی و خاص برای خود در یوتیوب داشته باشید؟ در ادامه شرح میدهیم که چگونه میتوانید چنین کاری انجام دهید.

 

  • علی محمدی

ساخت کانال یوتیوب

 

یوتیوب یکی از سرویسهای اشتراک ویدیو است که در اینجا قصد داریم ساخت کانال یوتیوب و نحوه ی آپلود ویدیو روی یوتیوب آموزش بدهیم.این شبکه بزرگ و معروف بدلیل تحریم در ایران، بدون فیلتر شکن قابل استفاده نیست به همین دلیل هم خیلی از افراد با این برنامه آشنا نیشتند و نحوه نصب و استفاده از آنرا نیز نمی دانند که در ادامه کار با آن را فرا خواهیم گرفت.

امروزه نسبت به گذشته توجه کاربران ایرانی به یوتیوب بسیار بیشتر شده است و بنابراین به نفع شماست که هر چه سریع تر بتوانید حضور خود در این پلتفرم را مستحکم کنید. یوتیوب بزرگترین سایت به اشتراک گذاری ویدیو در دنیاست و هیچ پلتفرمی حتی نمی تواند به نزدیکی آن نیز برسد. یوتیوب بیش از 1 میلیارد بیننده دارد و به صورت روزانه ویدیوهای آن بیش از 4 میلیارد بار بازدید می شوند. شما تقریباً می توانید هر گروه مخاطبی که تصور می کنید را در یوتیوب پیدا کنید، بدین معنی که تمامی بیزینس ها می توانند شیوه های بخصوصی برای منفعت بردن از این پلتفرم پیدا کنند.

خوب حالا که فهمیدیم یوتیوب چیه بریم سراغ آموزشمان.

 

  • علی محمدی

نظرسنجی استوری اینستاگرام

 

نظرسنجی در استوری اینستاگرام یکی از راه هایی است که به کمک آن می توانید تعمال پیج خود را بالا ببرید. شما به عنوان یک ادمین اینستاگرام باید همواره تلاش کنید تا بتوانید فعالیت فالوورهای خود را در پیج بالا ببرید.

گذاشتن نظرسنجی در استوری های اینستاگرام باعث می شود تعامل کاربران در پیج بالا برود. با بالا رفتن تعمامل پیج، چیزی که به دست خواهید آورد افزایش فالوور در اینستاگرام می باشد.

روش‌های مختلفی برای افزایش تعامل کاربران وجود دارد که مهم‌ترین آن محتوا و پست‌های اینستاگرام است؛ هر چقدر پست‌های شما کاربردی و جذاب‌تر باشند، کاربران پست شما را بیشتر لایک می‌کنند و برای شما کامنت می‌گذارند.

در این مقاله قصد داریم به آموزش استفاده از نظرسنجی اینستاگرام (Polls) بپردازیم؛ اگر آماده هستید، در ادامه مطلب ما را همراهی کنید!

 

ابزار نظرسنجی اینستاگرام چگونه با کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

ابزار نظرسنجی اینستاگرام یا Poll ابزاری است که به شما در زمینه دریافت بازخوردهای کاربران کمک می‌کند؛ مثلاً فرض کنید دو محصول جدید برای کسب‌وکارتان آماده کرده‌اید و می‌خواهید یکی را اکنون و یکی از آن‌ها را پس از چند روز به کاربران معرفی کنید! محصولات پرطرفدارتر فروش بیشتری دارند و شما به راحتی می‌توانید با معرفی محصولاتی که کاربران به آن بیشتر نیاز دارند، به افزایش مشتری کسب‌وکار خود کمک کنید. برای آن که بدانید کاربران کدام محصول را بیشتر نیاز دارند، کافی است کاربر آن دو محصول را در یک استوری به کاربران معرفی کنید و با استفاده از ابزار نظرسنجی اینستاگرام از آن‌ها نظر بخواهید. لازم است بدانید بازخورد کاربران در ابزار نظرسنجی اینستاگرام بیشتر از ارسال دایرکت است؛ زیرا کاربر تنها در کمتر از چند ثانیه می‌تواند در نظرسنجی شرکت کند. اگر نمی‌دانید چگونه نظرسنجی اینستاگرام را در استوری‌های خود استفاده کنید، در بخش بعدی به آموزش آن می‌پردازیم اما اگر می‌دانید که چگونه می‌توان از نظرسنجی اینستاگرام استفاده کرد، در پایان مطلب با نکاتی در مورد افزایش بازخوردهای کاربران در بخش نظرسنجی اینستاگرام همراه ما باشید.

 

مراحل گذاشتن نظرسنجی استوری اینستاگرام

در صورت آپدیت بودن برنامه اینستاگرام و همچنین توانایی استفاده از قابلیت استوری، شما می توانید نظرسنجی خود را بسازید. برای این کار کافیست تا مراحل زیر را با ما طی کنید:

 

  • علی محمدی

اینستاگرام لایو

 

لایو اینستاگرام (instagram live) یکی از قابلیت های اینستاگرام می باشد که به پخش زنده معروف است به صورت زنده با بقیه صحبت کنید، لایو دو نفره برگزار کنید و همه لحظه‌هایی که دوست دارید را با فالوورها به اشتراک بگذارید. لایو در اینستاگرام هم طرفداران زیادی پیدا کرده و روزانه شاهد تعداد زیادی از این ویدیوهای زنده در این شبکه اجتماعی هستیم.

لایو در اینستاگرام به این صورت بوده که کاربر تنها با فشردن کلید ضبط، می‌تواند با استفاده از دوربین اصلی و یا سلفی تلفن هوشمندش، شروع به ضبط فیلم کند و در همین حین، به صورت زنده بینندگان خودش را برای ویدیو داشته باشد. کاربرانی که به این ویدیو اضافه می‌شوند، قادرند با نوشتن کامنت به صورت زنده، با صاحب اکانت و دیگر افراد موجود در لایو، ارتباط برقرار کنند.

در این مقاله نحوه لایو گذاشتن در اینستاگرام را فرا خواهید گرفت پس برای انجام این کار میتوانید با ما همراه باشید .

 

لایو اینستاگرام چیست؟

مدتی است اینستاگرام یک بستر جذاب برای ارتباط مستقیم و زنده با مخاطبین فراهم کرد. این ویژگی live نامیده می شود. به پخش زنده ویدیو در اینستاگرام live گفته می شود. این قابلیت در بین بسیاری از کاربران اینستاگرام پرطرفدار شده و برای مقاصد مختلفی نظیر آموزش، تبلیغات و… استفاده می گردد.

 

نحوه لایو گذاشتن در اینستاگرام

در ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و پس از ورود به حساب کاربری خود در قسمت بالا سمت چپ آیکن دوربین را لمس کنید.

 

آیکن لایو اینستاگرام

 

  • علی محمدی