الکامپ نت

این وبلاگ در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب در آمد از اینترنت فعالیت می کند

الکامپ نت

این وبلاگ در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب در آمد از اینترنت فعالیت می کند

الکامپ نت

سلام دوستان عزیز:
ما در این وبلاگ به آموزشهای در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و کسب درآمد از اینترنت فعالیت می کنیم، کمپانی الکامپ نت در این زمینه ها تخصص فوق العاده دارد. از شما خواهشمندیم این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید.
با تشکر.

یکی از ترفندهای جالب تلگرام مخفی کردن شماره تلفن می باشد بعضی افراد از آن استفاده می کنند و دلیل آن اینست که دوس دارند از دید غریبه ها ناشناس بمانند و این یکی از امکانات تلگرام است که به حریم خصوصی کاربران خود توجه می کند و این باعث شده که کاربران تلگرام افزایش یابد همانطور که می دانید زمانی که در تلگرام ثبت نام می کنید باید شماره تلفن خود را وارد کنید , و بعد از اولین ورود به تلگرام تمام افرادی که شماره شما را در لیست مخاطبین خود دارند, از حضور شما در تلگرام مطلع می شوند . بسیاری از کاربران تمایل زیادی به مخفی کردن شماره تلگرام خود دارند قبل از استفاده از این ترفند توصیه تلگرام خود را به اخرین نسحه بروزرسانی کنید در ادامه آموزش با ما همراه باشد.

 

برای اینکه شماره  تلفن در تلگرام دیده نشود چکار باید کرد؟

 

  • از دانلود فایل های ناشناس خودداری کنید.
  • شماره تلفن فردی را که نمی خواهید شماره شما را بدست آورد در گوشی خود ذخیره نکنید, زیرا شماره شما نیز با این کار برای آن فرد به نمایش در می آید.
  • روی نرم افزار پیام رسان خود قفل بگذارید.
  • اگر شما از طریق نام کاربری با یک کاربر ارتباط برقرار کنید و یک پیغام ارسال کنید شماره شما به صورت unknown باقی می ماند.
  • هنگامی که شما شماره را به اشتراک می گذارید حتی اگر افراد را از لیست مخاطبین خود حذف کرده باشید، شماره شما همیشه قابل مشاهده خواهد بود.
  • دیدن شماره موبایل شخص مقابل در پروفایل شخصی او به معنای دیدن شماره شما توسط او نیز خواهد بود
  •  

مخفی کردن شماره در تلگرام

طی آپدیت‌های قبلی تلگرام شما می‌توانید بدون داشتن شماره دیگران آن ها را به مخاطبین خود اضافه کنید و چون جز مخاطبین شما شده می‌تواند شماره شمارو ببیند. قطعا چنین چیزی ممکن خوشایند نباشه و به خصوص برای بانوان دردسرساز می‌شود. برای این که دیگران پس از استفاده از این قابلیت در پیدا کردن شماره در تلگرام ناکام باشند روش زیر را حتما انجام دهید. یکی دیگر از قابلیت های تلگرام مخفی کردن وضعیت آنلاین خود می باشد پیشنهاد میکنم این مقاله را هم بخونید.

 

برای مخفی کردن شماره در تلگرام وارد تنظیمات تلگرام شوید، سپس از بخش Privacy and Security گزینه Phone Number را لمس کنید.

 

Privacy and Security

 

در این بخش برای پنهان کردن شماره خود از بخش Who can see my phone number با سه گزینه روبه رو می شوید:

 

Everybody = اگر این گزینه را انتخاب کنید تمام کاربران چه مخاطبین و چه غریبه ها در پروفایل شما شمارتون و می بینند

 

فروش 8 رقمی از اینستاگرام

 

My Contacts = مخاطبین من خب یعنی فقط کسایی که جز مخاطبین شما هستند قادر به مشاهده شمارتون هستند. دقت کنید که اگر شما جز مخاطب کسی باشی و اون تو لیست شما نباشد پس شمارتون براش نشان داده نمی شود.

Nobody = خب اگه روی هیچکس بزارید یعنی تمام کاربران چه مخاطبان و چه غریبه ها نمی توانند شمارتون و مشاهده کنند.

 

Phone Number

 

و در پایان به دو قسمت مهم میرسیم که عبارتند از:

 

Always Allow یعنی اگه شما نمایش شماره را روی هیچکس قرار دادید ولی می خواهیید مثلا فقط دوستتون و خواهرتون شمارتون و ببینند.

Never Allow = یعنی اگه شما 70 تا مخاطب دارید و میخوایید 4 نفرشون شمارتون و نبینند با افزودن به این بخش تحت هر شرایطی اون 4 نفر قادر به مشاهده شمارتون نیستند.

 

جمع بندی:

ما در ابتدا مقدمه ای در مورد مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام را گفتیم و سپس علت مخفی کردن آن را شرح دادیم و گفتیم شاید کسی دوست نداشته باشد شماره تلفنش غریبه ها ببینن یا علت دیگه ای داشته و شماره اش را مخفی کند در ادامه به این آموزش پرداختیم و در آخر دو نکته مهم رو بیان کردیم بدین ترتیب اموزش را به پایان رساندیم.

ما از دوستان می خواهیم سوال و پرسشی دارند در انتهای این آموزش قسمت نظرات بپرسند در اسرع وقت جواب خواهیم داد و ما از شما می خواهیم این وبلاگ را به دوستانتان معرفی کنید تا آنها هم بتوانند از این آموزش رایگان استفده کنند.

موفق باشید smileysmileysmiley

 

کانال تلگرام الکامپ نت

 

پیج اینستاگرام الکامپ نت

 



 

آموزشهای مرتبط

ساخت آدرس سفارشی کانال یوتیوب    آموزش ساخت آدرس سفارشی برای کانال یوتیوب در چند دقیقه

 

 

قرار دادن واترمارک روی ویدیو   چگونه واترمارک و متن روی ویدیوهای کانال یوتیوب قرار بدهیم؟

 

 

استوری اینستاگرام  معرفی بهترین افکت ها و فیلترها در استوری اینستاگرام | الکامپ نت

 

    ساخت کاور ویدیو برای کانال یوتیوب با استفاده از نرم افزار فتو شاپ در 10 دقیقه

 

سئو محتوا   تولید محتوا مبتنی بر سئو | 👩 پرواز کردن به صفحه اول گوگل

 

 



 

نظرات (۱)

کاملا واضح و روشن آموزش دادید

پاسخ:
خواهش می کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی